WEAREDTRT

Vem vill ha min plats?

Posted in DTRT by wearedtrt on 2009/05/21

 

Tid & plats: Onsdag 3 juni, kl. 15-17 på IHM, Fabriksgatan 21-25 i Gårda

Oförmågan att förnya sig leder till att många företag blir förlorare i knivskarp konkurrens. Men det finns sätt att komma förbi den byråkrati som sätter upp hinder för de egna medarbetarna i många företag och organisationer.

Välkommen till ett seminarium med Lars Kolind om hur du kan skapa ett kunskapsorienterat och innovativt klimat för att säkra konkurrenskraft och tillväxt. Den välkände danske företagsledaren resonerar på ett praktiskt och provocerande sätt och visar på hur en organisation kan vinna kriget mot självbelåtenhet och byråkrati. Med praktiskt användbara verktyg visar Kolind hur man möter framtiden med en struktur som istället stöttar innovationer och ständig förnyelse.

Seminariet ger en unik chans att ta del av Kolinds erfarenheter och verkligen syna din egen verksamhet i sömmarna, och boken Kolind kuren ger dig verktygen som hjälper dig att genomföra förändringarna.

 

Jag kan inte gå men kan anmäla någon som kan och vill,  i mitt ställe. /Karin

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Simon said, on 2009/05/24 at 20:11

    Jag håller tummarna för att jag är en autentisk person!

    BTW om man inte är det är man i så fall Truman (The Truman Show)? Jag är ju tillräckligt knasig för att tro att jag är det ibland 😉

  2. Simon said, on 2009/05/24 at 20:12

    Aj, f-n! Kommenterade på fel ställe 🙂

  3. wearedtrt said, on 2009/05/24 at 22:21

Kommentera

