WEAREDTRT

Andreas Lundqvist did the right thing!

Posted in Inspiration by wearedtrt on 2009/09/15

Bild 2

En handikappad man låg hjälplös i sin brinnande lägenhet i nya Masthugget. Men Andreas Lundqvist tvekade inte att springa in i den rökfyllda lägenheten – och räddade mannens liv. Räddningstjänsten ger honom därför utmärkelsen ”Rådig insats”.

Se inslaget på TV4 Anytime här.

Ska vi skicka tårta till Andreas?

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Petter said, on 2009/09/15 at 09:23

    Tydligen är även Andreas bror till Maria med samma efternamn…

  2. Anna said, on 2009/09/18 at 11:30

    Ja! det tycker jag. Han är nämligen en av mina bästa kompisar och jag tycker verkligen han är värd en tårta.

    (…hur jag hittade in hit kan man undra men det gjorde jag : )

  3. Petter said, on 2009/09/19 at 18:41

    Wow Anna (Fihn eller??) det är ju great news, jag har nämligen haft lite svårt att hitta hans adress. Please help us. Hörs på måndag.

    Och visste inte du att vi hade en blogg på dtrt? 🙂


Kommentera

