WEAREDTRT

Påverka världens och Petters öde i GöteborgsVarvet!

Posted in DTRT, Sport by wearedtrt on 2010/12/01

Omröstningen stänger i morgon 2 december, då anmälan också sker.
Bildbevis och kontinuerlig uppföljning på WEAREDTRT garanteras såklart!

Om organisationerna:
Stadsmissionen
Barncancerfonden
Clowner utan gränser

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Karin said, on 2010/12/01 at 13:53

    Röstade på Stadsmissionen bara för att jag själv ska springa för dem (plats för skratt, eller snällare reaktion). Men nu tycker jag istället att du ska springa för Barncancerfonden så att vi får större bredd i vår goda gärning /K

  2. Henke said, on 2010/12/01 at 15:00

    Jag kommer garanterat heja på dig. Står efter halva loppet och ser till att du får i dig tillräckligt med bananer för att orka hela. Om du inte tar ut dig innan majorna förstås. Som sagt, kommer ihåg hur det såg ut sist. 🙂

  3. Petter said, on 2010/12/01 at 15:23

    Haha.. Mycket kan ju hända på fyra år Henke… Men Majorna, är inte det första området man springer genom? DET borde jag ju klara iaf…

    Karin, skönt att vi är två som välgörenhets-springer! Jag vill inte påverka röstningen, men jag tänkte faktiskt springa för Stadsmissionen själv innan jag startade omröstningen, för att få springa ihop med fina kändisar som Mickey Dee och Alexandra Zazzi 🙂 Men det finns säkert kändisar i de andra lagen också…?

  4. Petter said, on 2010/12/02 at 15:45

    Så, nu är omröstningen klar!
    Vinnare blev Barncancerfonden med 57.89% av rösterna.
    Anmälan är gjord, ses i fållan till våren!

    Tack alla som var med och röstade!


Kommentera

