WEAREDTRT

Vårt bidrag till Metro Creative Awards 2011

Posted in Reklamtävlingar by wearedtrt on 2011/04/06

Beskrivning:
Någon gång efter 40-årsdagen inträffar det oundvikliga: du börjar se dåligt på nära håll. Vardagliga saker som att läsa morgontidningen blir gradvis svårare. Du har blivit presbyop. Vi vill med uppslaget väcka uppmärksamhet kring ämnet och snabbt leverera en enkel lösning på problemet – Kontaktlinsen AIR OPTIX® AQUA MULTIFOCAL.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: