WEAREDTRT

Fjällräven

Posted in Reklam, Resor, Sociala media by wearedtrt on 2011/08/16

Den har kampanjen tror jag kommer få mycket uppmärksamhet. Det är nog ganska många människor som skulle vilja vara lite mer ”outdoor” men inte riktigt vågar eller känner någon som kan hjälpa dem. Följaktligen svarar Fjällräven på dessa drömmar samtidigt som de håller sig till det klassiska sociala-medie-mottot: ”Det är inte frågan om vad dina kunder kan ge dig utan vad du kan ge dina kunder”. Om inte anmälan är för krånglig så…

// Simon

Annonser

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Petter said, on 2011/08/18 at 09:45

    Yäs vi are fråm Sviden…! 🙂
    Äkta Fjällräven-charm.


Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: